본문 바로가기

자기개발 & 명언

[명언] 쥬스 월드, Juice Wrld, 본명, 재러드 앤서니 히긴스, 래퍼, 한글, 영어, 번역, 소개, 명언, 어록

728x90
반응형
SMALL
소개
재러드 앤서니 히긴스(영어: Jarad Anthony Higgins, 1998년 12월 2일 ~ 2019년12월 8일 )는 예명 주스 월드(Juice Wrld)로 잘 알려진 미국의 래퍼. 히긴스는 약물 남용을 한 경험이 있으며, 그 경험에 대해 공개적으로 이야기했다.

from. google
명언
1. I don't want to get lost in everything. I just want to keep the same work ethic.
모든 일에 길을 잃고 싶지 않다. 나는 단지 같은 직업 윤리를 지키고 싶다.
2. Honestly, the way I make music, you know - it's like, I don't want to sound cocky or anything, but I try my best to make time with music that doesn't have an expiration date.
솔직히, 음악을 만드는 방법은, 건방진 소리 같은 건 하고 싶지 않지만, 유통기한이 없는 음악으로 시간을 벌기 위해 최선을 다한다.
3. It is hard to separate the art from the artist.
예술과 예술가를 분리하는 것은 어렵다.
4. I can admit and say that I have feelings.
나는 내가 감정이 있다는 것을 인정하고 말할 수 있다.
5. I started recording in my sophomore year in high school. I recorded things on my cell phone in my basement.
나는 고등학교 2학년 때 녹음을 시작했다. 지하실에 있는 핸드폰에 녹음했어.


6. Trust me: it's cool to invest.
나를 믿어라: 투자하는 것은 멋지다.
7. It's good to put money back into communities.
사회에 환원하는 것은 좋다.
8. I talk about a lot of issues I go through and some of my fans go through and try to create a fellowship where people can relate to each other.
나는 내가 겪는 많은 이슈에 대해 이야기 하고 몇몇 팬들은 서로 공감할 수 있는 펠로우쉽을 만들려고 노력한다.
9. I'm probably one of the biggest Drake fans you could ever find.
난 아마도 당신이 찾을 수 있는 가장 큰 드레이크 팬 중 한 명일 거야.
10. Even in high school, I went through a lot of relationship issues, and that's at the center of my music.
고등학교 때도 연애 문제를 많이 겪었는데 그게 내 음악의 중심이다.

from. google
11. Lucid dreaming is dreaming but you being aware that you're doing it.
자각몽은 꿈을 꾸는 것이지만 당신은 그것을 하고 있다는 것을 알고 있다.
12. Words have a lot of power.
말은 많은 힘을 가지고 있다.
13. I've always been involved in music. Whether it be taking piano lessons or something, I always have.
나는 항상 음악에 관여해 왔다. 피아노 레슨을 받든 뭐든 간에, 나는 항상 그래왔다.
14. I really just like making music. People call that 'work.' Like, 'Oh, you're going to the studio to work?' No, that's even what I do in my off day. I love recording.
난 음악만드는 게 정말 좋아. 사람들은 그것을 '일'이라고 부른다. '아, 너 일하러 스튜디오에 갈 거야?'와 같이 말이다. 아니, 그게 내가 쉬는 날에도 하는 일이야. 나는 녹음을 좋아한다.
15. Nobody on this earth is perfect. Everybody has their flaws; everybody has their dark secrets and vices.
이 지구상의 어느 누구도 완벽하지 않다. 누구에게나 결점이 있고, 누구에게나 어두운 비밀과 악덕이 있다.


16. I freestyle everything.
나는 모든 것을 자유형으로 한다.
17. My music is straightforward because I want to give people me and let them know they're not alone in going through the things that they go through.
내 음악은 직설적이다. 왜냐하면 나는 사람들에게 그들이 겪는 일들을 경험하는데 있어서 그들이 혼자가 아니라는 것을 알려주고 싶기 때문이다.
18. I kinda grew up in different places. I was just from everywhere.
난 다른 곳에서 자랐어 난 그냥 모든 곳에서 왔어.
19. I never thought about college, but my mom thought about it for me. I knew 100 percent it wasn't for me.
나는 대학에 대해 생각해 본 적이 없지만, 엄마는 나를 위해 생각해 주셨다. 나는 그것이 나를 위한 것이 아니라는 것을 100% 알고 있었다.
20. I had phases of listening to rap and trap, and then I had phases where I'd listen to post-hardcore, rap, grunge, metal... all that. I had different time periods of listening to different music. And now it all clashes together.
랩과 트랩을 듣는 단계도 있었고, 포스트 하드코어, 랩, 그루지, 메탈을 듣는 단계도 있었다. 그 모든 것 나는 음악을 듣는 시간이 달랐다. 그리고 이제 모든 것이 서로 충돌한다.

from. google


The space는 여러분에게 "♡ 공감" 에 행복과 기쁨을 느낌니다.*^^*
아래 "♡ 공감" 꾹~ 눌러 주세요 +_+
VVV
728x90
반응형
LIST